Безглутенови нисковъглехидратни мъфини с червена леща / Gluten Free Low Carb Red Lentil Muffins


Здравейте, приятели на вкусната храна!
Днес рецептата е режимна и както се казва само за мен. Е, поне се надявам.
За първи път приготвям тези мъфини, хлебчета, питки.....както искате ги наречете.
Всъщност това нещо може да се изпече и като мини хлебче. Аз избрах обаче да използвам формички за мъфини, за да мога бързо и лесно да разпределя количествата за цяла седмица и да комбинирам с различни добавки.

За мен това е идеална опция в натоварени работни седмици, когато ми е трудно да приготвям рано сутрин закуски за момчетата и за себе си отделно.
Доста време подхождах скептично към тези хлебчета. Дори, докато ги правих, въобще не ми вдъхваха доверие и се бях приготвила да изхвърлям. 
Но те взеха, че ме изненада много приятно.

Затова ги споделям и с вас.
Рецептата е лесна за изпълнение, но ще ви трябва блендер за нея.
Аз пасирах всичко с пасатора и вероятно и това е опция, ако разполагате с по - мощен такъв.

Необходими продукти - за около 8 мъфинчета

190 гр червена леща - накисната за цяла вечер
2 яйца
180 гр котидж сирене
4 с.л зехтин
1/2 ч.л сол
смлян черен пипер
1/2 ч.л Бакпулвер - става и със сода за хляб
Начин на приготвяне:
Пасираме в блендер всички продукти заедно. Получава се много рядко "тесто", като тесто за палачинки или гъста боза. Това не бива да ви притеснява.
Разпределяме сместа в избрана форма - единична формичка за хляб или формички за мъфини, предварително покрити с хартиени чащки за мъфини.
Пълним само 1/3 от обема на  формичките, защото мъфините се надуват при печене.
Печем в загрята на 185 гр фурна за 40 мин.
Аз изпекох тези мъфинчета на 180 гр за 35 мин във фрайер - програма Bake




Ако сте харесали рецептата, помогнете ми да я популяризираме с бутоните за споделяне  по - долу, оставете коментар под публикацията или харесайте страничката ми във Facebook или Instagram акаунта на блога.  Там също сте добре дошли да коментирате и споделяте. Благодаря Ви!


Моля, не копирайте снимки и текст без да посочите активна връзка към блога.
За сътрудничество и колаборации, използвайте ел.поща за контакт или ми пишете, на лично съобщение, в Инстаграм 

Благодаря



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар