Паста със сметана, пиле, млад зелен фасул и хрупкав лук / Peanut with cooking cream, chicken, young green beans and crunchy onions

Необходими продукти:

400 гр паста " Пене" или " Фусили"
3 големи глави стар лук
50 гр брашно
олио за пържене
300 гр пилешко филе
100 гр кафяви гъби печурки ( или други гъби по избор)
25 гр краве масло
150 гр замразен млад зелен фасул (може да замените със замразен грах)
100 мл готварска сметана
сол и черен пипер на вкус

Начин на приготвяне:

Двете глави лук се режат на тънки кръгчета, овалват се в брашното и се пържат в олио, докато станат хрупкави и златисти. Отцеждат се върху салфетка или кухненска хартия.
Пастата се сварява според инструкциите на опаковката.
Месото се поръсва със сол и черен пипер, нарязва се на хапки и се запържва в тиган с половината масло до приятен златист загар.
Гъбите се почистват и се измиват на едро. Изпържват се добре на силен огън в същия тиган. Подправят се със сол и черен пипер. Изваждат се от тигана и в него се запържва другата глава лък, нарязана на ситно. Лукът се задушава, докато омекне и в тигана се добавя замразения зелен фасул (грах). Задущава се за кратко след което се сипва сметаната. Готвим 5-6 мин, след което добавяме изпържените хапки месо и гъбите.Подправяме със сол и черен пипер на вкус.
Отцеждаме сварената паста и я смесваме със соса. Разбъркваме нежно с вилица.
Пастата се разпределя в подходящи чинии и се сервира гарнирана с хрупкавия лук.
Да ви е сладко!
Ако се чудите с каква салата да сервирате тази чудесна и богата на текстури и вкусове паста, то тогава може да си изберете салата от Тук
Ако сте харесали рецептата, помогнете ми да я популяризираме с бутоните за споделяне  по-долу, оставете коментар под публикацията или харесайте страничката ми във FacebookБлагодаря ви!




2 коментара:

  1. Това ме залепи за екрана! Страхотно изглежда, Ради, сигурна съм, че е и много вкусно! Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. 😘 Благодаря ти мила!И на мен много ми хареса!Прекрасно за мен съчетание на продукти.Не спада към здравословните,но е много, много вкусно🙂.


      Изтриване