Тиквички по италиански / Italian Style Zucchini




Здравейте, приятели!
Вечерята ни днес - едни необичайни, интересни и много вкусни тиквички. 
Исках да приготвя нещо по - различно с напазаруваните тиквички и точно навреме ми попадна тази рецепта.
Тук съм приготвила ястието с пилешко сварено месо, босилек и риган, но следващия път ще пробвам с пикантен колбас - чоризо или пиперони. Ще се прави пак!

Научих за това ястие от Лабрекс от Бг мама
Източникът на рецептата е Руски кулинарен форум и там ястието е приготвено с бекон
Колко е италианско не знам, но беше много вкусно, и е удобен вариант за мен да оползотворя вечно оставащото ми бяло месо от печеното пиле.




Ето как го приготвих аз.


Необходими продукти:за около 5 порции

200 гр сварено бяло пилешко месо
3 средни тиквички
1 глава лук
2 домата - обелени и настъргани
2 с.л доматена салца
2 твърдо сварени яйца
200 гр настърган кашкавал
1 с.л сух босилек
1 с.л сух риган
черен пипер и сол на вкус

Начин на приготвяне:




Нарязваме лука на ситно.В подходящ съд сипваме 2 с.л олио и запържваме лука.Когато поомекне добавяме нарязаното на ситно пилешко месо и тиквичките нарязани на кубчета.
Ако е необходимо доливаме 1 к.ч вода. Изчакваме тиквичките да поомекнат и добавяме настърганите домати, доматената салца и подправките. Пололяваме на вкус и готвим докато остане на мазнина. Следва прехвърляне на сместа в йенски съд или друга подходяща тавичка.
Ако тиквичките са пуснали повече вода при прехвърлянето в тавичката използвам решетъчна лъвица. Настъргваме отгоре сварените яйца и кашкавала.


Запичаме във фурната до златиста коричка.



Да ви е сладко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар