Супа топчета, като от детската градина / Meatball Soup Recipe



Здравейте, приятели!
След рецептата за кюфтенца по Чирпански, които ви показах, от сборника с рецепти за детските градини, много от вас ми писаха да покажа и рецепта за Супа с топчета.
Ето я и нея.
Това, което съм променила  е замяната на белия ориз с пълнозърнест такъв и в застройката не слагам брашно.
Ще ви напиша рецептата точно както е в сборника, а вие ще решите как да я приготвите.
За направата на супа топчета, като от детската градина, ще са ви необходими следните продукти:


Необходими продукти:

за около 10 порции за малки деца или за около 6 порции за възрастни

300 гр. мляно месо смес свинско и телешко
1 морков
парче корен прясна целина
1 глава кромид лук стар
1 пресен домат или Домати консерва  - 50 г
25 гр Ориз  - предварително полусварен
30 г Краве масло 
100 гр. Кисело мляко 
1 яйце за застройката + 1 белтък за топчетата
10 гр Брашно
една връзка пресен магданоз
прясно изцеден сок от 1/2 лимон
сол на вкус

Начин на приготвяне:


Почистеното и измито месо се обезкостява и се смила в месомелачна машина с дребна решетка - това аз правя в любимата си месарница, като подбирам подходящо месо и ми го смилат на място, която кайма аз после си разфасовам и използвам за различни ястия.
Почистените, измити и нарязани на дребни кубчета моркови, целина и ½ от лука се заливат със студена вода и се оставят заедно с костите на силен огън, докато заврят, след което бульонът се отпенва и се посолява и съдът се оттегля на тих огън (в домашни условия аз използвам предварително приготвен месен или зеленчуков домашен бульон).
Към смляното месо се прибавят останалата ½ от дребно нарязания лук, ½ от ориза (полусварен), ½ от дребно нарязания магданоз и 1 белтък. Сместа се омесва и се оформя на малки топчета, които се пускат във врящата супа, когато ароматните корени поомекнат. След 20 минути се прибавят останалият ориз и дребно нарязаните домати. Супата се вари до готовност, застройва се с варена застройка от киселото мляко, брашното и яйцата, подправя се с маслото и лимоновия сок и се поръсва с останалия дребно нарязан магданоз.

Да ви е сладко!

Ако сте харесали рецептата, помогнете ми да я популяризираме с бутоните за споделяне  по - долу, оставете коментар под публикацията или харесайте страничката ми във Facebook или Instagram акаунта на блога.  Там също сте добре дошли да коментирате и споделяте. Благодаря Ви!

Моля, не копирайте снимки и текст без да посочите активна връзка към блога.
За сътрудничество, използвайте ел.поща за контакт.

Благодаря!











 

Няма коментари:

Публикуване на коментар